39 haftalıkken bugün ağda yaptırdım kızlar. Her an doğum olabilir diye hazırlıklı olmak istedim. Ama canım o kadar yandı ki tenim o kadar hassaslaşmış ki anlatamam. Gelin ağdasına gittiğimde bile bu kadar canım acımamıştı. Hamilelikten dolayı tenimiz çok hassas olurmuş bendede oldu ve gerçekten zor dayandım sizde de oldu mu böyle 🙄 ama neyse ki geçti şu an iyiyim. 😄😄👼🏻