Zuzum_20 inşallah canım, kızlar biraz daha minyon olabilir, bizimki erkek hep önden gidiyordu normalde gelişimi, böyle gerileyince şaşırdım ama doğru düzgün birşey yiyemedim 2-3haftadir istahsizim, birde bebeğim ters mideme baskı yapıyor hep tokum sanki