Karadeniz61 Eşimle doktora gideceğimde hangi bölüme gitmem gerek, bebek istiyoruz istanbulda önerdiğiniz doktor var mı
aysenur4 Karadeniz61 doktoru bilmem ama önce kadın doğuma randawu al beraber gidin o zaten esini urolojıye göndercek sprem tahlili için ama ilk önce kadın doguma gidin sana ultasonla bakıcak cunki doktor alttan
aysenur4 Karadeniz61 yumurtalıklarına falan bakıcak hatta bi dahakıne adetin ilk yada ikinci gel dicek o yuzden adetliyken gitmen sana extra wakt kazandırır
Karadeniz61 aysenur4 ben daha önceden kadın doğuma gittim ama tektim ve sende bişey yok demişti. Ama eşli gitmede de kadın doğum oluyor demek
aysenur4 Karadeniz61 eşinle bi defa fitmen gerekiyo urolojıye yönlendirecegi için sonralarında gelmesede okur sen tek gidersin adetini bekleme o zaman al randawu gidin