nagi Kizlar crinone jel kullanıyorum.erken doğum riskim var.21+5 haftaligiz.etkisi var mi tam olarak.bilemiyorum.kullanan var mi?
BsraKavazYedek nagi erken dogum riski dolayisiyla degil de dusuk riskim sebebiyle 3 ay kullanmistim. Amac ayni ama sanirim, bebegi tutundurmak.
BsraKavazYedek nagi tabi olmaz mi, tup bebek tedavisinde kullanilan guclu bir ilac zaten. Aksatmadan kullanin, hatta hergun ayni saatt kullanmaya ozen gosterin