Ayzynp gereksiz demek yaptır demek mi yaptırma demek mi? Ben gayet ılımlı yaklaştığımı düşünüyorum 😊 en azından burdaki birçok anneye göre aşıya gereksiz diyen doktor tü kaka ama 10 doz veren doktor oo ordinaryus prof. Herkesin durumuna göre her tedavi farklılık gösterir. Nitekim riskli ve kanamalı gebeliklere tetanoz aşısı verilmezken diğerlerine verilir. Bu örnekleri çoğaltmak mümkündür sizin durumunuzu da sonuçlarınızı da tahlillerinizi de en iyi doktorunuz bilir burdaki kişilerin çoğunluğu “aaa nasıl yaptırmazsın 2. dozu 1. dozun etkisi kalmaz ki o zaman” gibi yanlış yorum yapıyor. Benden daha mı ılımlı bir cevap vermişler? O zaman onları dinlemeyi tercih edin bu sizin seçiminiz her şey gönlünüzce olsun 😊