Nazmiye hanım tam bir pişmanlıl. Kendisi gece 3 bucuktan sabah kadar beni bekletti doktorun gelecek dediler sancılarım 5 dk bire düştü saat 8 bucukta doktorunuzun acil işi cıktı gelemiyor diye söylediler. Kendisi doğuma girmeme gibi halleriyle meşhurmuş bilemedim 9 ay boyunxa ona gittim kontrole panik atak hastasıyım , miğdemdw rahatsızlık var buna rağmen doğuma gelmedi ve beni aramadı. Üstelik sezeryan oldum bebek kanala girmemiş saatlerce doktoru bekledik. Doktor orada olsaydı belki sancı da cekmeyecektim. Nazmiye şentürk pişmanlıktır.!!! Giden varsa yol yakınken dönsün