Kızlar 34 haftadayım 1 aydır midem beni mahvetti hiç birsey yiyemiyorum. Doktorum ilaç verdi fayda etmiyor. Mide hazımsızlığı, bulantı ve kusma yaşıyorum. Resmen hamileliğin ilk zamanları gibi birşey. Yemek yemeye korkar oldum. 2 lokma birşey yesem ağzıma geliyor karnim şişiyor ateş basıyor. Sizlerde de böyle şikayetler var mı? 🤦♀️