Damlaveannesi Bebiş yok kuzum kürtaj oldum ilk adetimi gördüm kontrol için gidiyorum, özelde test yapmak istedim ısrar ettim ama üstünde pek durmadı gerek yok dedi ilk gebelik olduğu için , hayırlısı artık bi sorun var mı yok mu bilmek istiyorum ikinci bi kayıp daha yasamak istemiyorum 😏