Kızlar 5 gün önce catı muayenemi oldum. Gecn Perşembe günü. Bende burdan denk geldikce catı muayenelerini okumustum ve çoğu insan sanıyelik oluyor ve acımıyor demişti. Bende kendimi günlerdir ona inandırarak gitmiştim hastaneye. Yoksa böyle seylerden korkan insanım . Rahim zaten biz fark etmesekde genişlemiş oluyor rabbimin hikmeti. Gercekten de acı olmuyor korkmayın icinizden 6 7 sayana kadar bitmiş oluyor doktorunuza guvenin zaten eline felan bakmadım doktorumun yüzüne baktım öyle geçti cok sükür . 36+6 oldum catı muayenemi henüz nst girmedim.(belki sancım olmadıgından bilmiyorum)Bu cuma gidicem o zaman girebilirim belki