Buseeeeee bende de var diş sıkma ama hamilelikte önce olan bişeyi hatta bi gün öyle sıkmışıö ki kulağım şişmişti KBB ye gitmiştim. Ama bi sorun olmadığını dişlerimi sıkıp sıkmadığımı sormuştu. Sonra dişçiye yönlendirdi. Dişçide botoks uygulamıştı. Çene kaslarına bi ilaç enjekte edip kasları uyuşturuyor. Gebelikte bi sorun yaşamadığını söyledi. Bunun dışında kafamı boşaltma gerektiğini kendimi rahatlatıcı şeyler yapmamı söylemişti.