asyaa15 Ayrıntılı ultrasyon için gidecegm. Ücretsiz hangi hastaneler yapıyor. Devlet hastanesinde yapılıyormu
Vildann38 asyaa15 arkadaşım devlette olmustu bence iyidi gayet ben özelde yaptırdım ben ne biliyorsam oda biliyordu. Ama evet çok sıra oluyormus hemen gün alman lazım
asyaa15 Minnosannis01 biz baska sehirden gelecegz burdaki hstanede yok devlette. Orda hastanelerde en az 200 alıyor. Ücretsiz sadece devlet yapıyomus. Kararsız kaldık
asyaa15 Minnosannis01 😯😯 ya ne yapıyolarsanki ne bu kdr para 😯walla bakalm hangisi uygun olursa artık