Busimss okadar içime su serptinizki Allah razı olsun. Dediklerinizi mutlaka uygulayacağım çok teşekkür ederim, umarım hepimizin hayali gerçek olur, kötü olaylar uzak olur bizden. Yorumlar maalesef çok acımasız ama çok ciddiye almıyorum sınırı geçmeden kırmadan cevap vermeye çalışıyorum yorum yapan tüm değerli anne ve adaylarına😊