Kızlar merhaba.37+1 de doktora gittiğimde bebeğimin kilosu 3900 çıkmıştı ve bebek iri dedi doktor bizde sezeryan tarihi aldık.Perşembe günü sezeryan olucam nasipse.Fakat bugün de kontrolüm vardı şimdi çıktık kilosu 3488 çıktı.Baya fark var arada sinirlendim bende doktorda dedi ölçümlerde yanlışlık oluyor ama tamam da bu kadar fark olur mu.Zaten çıkan kilodan 200-300 eksik doğuyorlar.Geçen hafta 3900 şimdi 3488 😒