Zeyk Mesela mhrs den direk perinatolojiye randevu alamıyorum ,tıpta ileri uzmanlık gerektiren bir bölüm olduğu için doktorun kayıt açması gerekiyor diyo mhrs otomatik mesajla, o kadar hastaneye gittim kimse bana kayıt açmamış mi Yani kafam iyice karıştı 🤨😭 siz nasıl aldınız acaba sizin adınıza çok sevindim denk getirebildiğiniz için