13 haftada gittik özele uyuyor dedi ama %99 erkek kontrolde tekrar gittim yine uyuyordu erkek dedi bugün başka doktora gittik Bizde ultrasona göre 17+3olduk bugün oturmuş dedi tam net göremedim ama erkek dedi yanılma payı %1 dedi.yine de kendimi ikna edemiyorum bilmiyorum. İlk günden beri erkek hissediyorum. Sonumuz hayra çıksın🙏😂😂