Mervem1 Civcivim_34 hayır haftaya gidicem tarama testinde ögrenirim diye düşünüyorum 12 haftada gittim ama kendini kapatmş göstermemişti hemde erken daha biraz zaman gecsn demişti doktorum 😂
3birden Meltemtuncoz Maşallah bu kadar çabuk öğrenmek ne güzel biz 30 haftalık olduk yok süpriz olucak galiba😂😂😂
Bengila 3birden benim 2 kızımda da çok geç öğrendik 🙃 30 hafta göstermişti ilk kızım De 26 haftalıktı ☺️ Sağlıklı ve hayırlı evlat olsunlarda gerisi önemli değil
Duamucizem 15+1OLDŞÜKÜR ERKEK DEDI SAĞLIKLA ALALIM INS benm bekirtiler azaldi kizlar nasil gidiyor sizin
3birden https://i.imgyukle.com/2019/12/03/RijqHf.jpg Aranızda anlayan varsa banada bi tahmin yaparsa sevinirim🙈🙈🙈
Bengila Bizde dün Gittik öğrenirim dedim kafası dışında hiç birşey düzgün göremedik Göstermiyor diye ben kız diyorum acaba doğruluk payı var? ☺️ ama gelişimi iyi dedi doktorumuz 😍 16 haftalık olduk bizde
Denizinci 16+3 cinsiyetimizi 11. Haftada öğrendik doktorumuz ihtimal dahi vermeden kız dedi 🤗 doğumumuzda 16 - 17 Mayıs deniyor hayırlısı tabiki belli de olmaz aceleci olabilir kızım.
Akurt Meltemtuncoz kanim hamilelik basinda 14du su an 12ye düşmüş cumartesi randevum var belki verir su an hic bisey kullanmiyorum sen kullaniyomusun
nezahatyetik9 [url=https://hizliresim.com/vaBQdr][img]https://i.hizliresim.com/vaBQdr.jpg[/img][/url]
Aozge Meltemtuncoz 17 haftalık olduk, 15. Ci hafta da öğrendik kızımız olacak inşallah 🌸 13 14 mayıs da tahmıni dogumumuzu söylemişti bakalım prensesim ne zaman gelecek 🌸🥰