Prensesannesi0 Kızlar sol göğsümün altı bıçak batıyor gibi agrıyor nefes alırken acıyor hele yataktan kalkarken ölüyor gibiyim
Sema1994 Prensesannesi0 kaburgan batiyorsur karnina bi kac gun her gece o agriyla ugrastim uyuyamadm ama 2 gecedr cok şükür agrm yk
Busrakilinc Prensesannesi0 bende 35 haftalığım bebiş büyüdüğü için baskı oluyodur yataktan daha yavaş hareketlerle kalkmayı deneyin ben hızlı hareket etmeyi bıraktım bi sorun yaşamıyorum, sağa sola döndüğümde var gücüyle yatağı ittiriyor sadece😂
Skbn01 Prensesannesi0 benimde öyle,söylediğin şeyleri bir bir yaşıyorum resmen,sol kaburgama bebegin esi yapışmış,sağ kaburgama da bebek ayaklarını dayadigi için oluyormuş ne tarafıma dönsem oram agriyor 🤦♀️
Sema1994 Prensesannesi0 malesef ole cnm saga donup yatsam sag sola donup yatsam sol tarafmdaki kaburgam batip agrio uykudan uyandiriyor oyle agriyor ki
Prensesannesi0 Sema1994 sen doktoruna sordun mu kuzum ben sordum bugün normal dedi güldü anne olmak kolay değil dedi haklısınız hocam dedim
Sema1994 Prensesannesi0 valla sormadm ama oda bsy demedi ztn doktorm hastane deisikligi yapiormus baska doktora yonlendirdi bni haftaya nstm vr ozamn yeni doktoruma sorcm
Oley Prensesannesi0 Benimde sağ göğüsümün altı çok acıyor ve ağriyor. İç karnim küçük olduğu için baskı yapiyormuş. Bugün böbrek ultrasonu da çekildim böbregimde genişleme gördü doktor. Her iki böbreğimede baskı yapiyormuş. Artik son zamanlar olduğu için kurtariyoruz böyle idare edicez dedi doktor. Seninde iç karnin küçük olup o baskiyi daha çok hissediyor olabilirsin.
Momgirl Prensesannesi0 biz henüz 30 dayız ona rağmen 2 haftadır bahsettiğin ağrılarla baş etmeye çalışıyorum kişiden kişiye bebekten bebeğe değişirmiş doktor normal dedi bebek. Büyüdüğü içinmiş