Merhaba arkadaşlar 28+5 günlük hamileyim. Doktorum iğne vaktinin geldiğini söyledi. ( kan uyuşmazlıgı için) eczaneye gittik 300 tk falan dedi. Eczacı Odasında daha uygun oldugunu öğrendik. Eşim önceden aradı 60 tl falan tutar dediler. Bugun gittim aldım. 70 tl verdim. Konu aradaki 10 tl degil asla ama bir tl bile olsa kandırılmak sömürülmek istemem. İlacı veren kişiden biraz şüphe ettim. Kart geçerli mi dedim, ücret oldugunu biliyorsun demek ki araştırdın dedi. Ben de evet araştırdım 60 tl olması gerekiyor dedim. Belki muayene borçların cıkar bilemem dedi. Sonra da 70 tl dedi. Herhangi bir fiş almadım. Sonradan da içime kurt düştü. Daha önceden muayene ücreti diye fazladan para almak isteyenleri duymuştum. Sizce böyle bir şey olabilir mi? Nasıl emin olabilirim? Fiş isteme hakkım var mıydı?