Ozlemgln Biz 7+5 teyiz ve iki bebişimde haftasında şükürler olsun onları bana veren Allah’a hepiniz sağlıkla gelin insallah 👼🏻👼🏻
Havvakk Esma5825. Ben henüz 11+4 gunlukken ozele gittim meraktan 😁 doktor %90 kiz dedi 😊 o gunden beri kiz kiz diye seviyoruz. Degisir mi acaba?
Esma5825 Havvakk Hiç bilmiyorum ki hatta bende garanti olsun diye 16. Haftada gideceğim özele 😊 Allah bağışlasın 😇
Haticeakardeniz EdaKnayenkartal mide bulantilarim felan hespi geçti bı buzdolabını açamıyorum kokuyo ama eskisi kadar rahatsız etmiyor ben hiç ilaç kullanmıyorum yan etki yaptığı için seninki nasıl gidiyor
EdaKnayenkartal Haticeakardeniz bende ilaç kullanmıyorum benım hala bi bulantım baş ağrım devam ediyor kusma yok ama hep bi bulantı hissi var ne güzel senın cabuk geçmiş 😋 aynıyız bakalım bu gece hangi meyve olcaz