HsynArasinannesi Buse26 hesaplarım tabi ki FL yazan yerde tam olarak noktasına kadar yazar mısın bana
HsynArasinannesi Buse26 normal de eğer FL yazan kısım 25.5 ise x7 yapıyorsun 17.8 çıktı canım Fl yazan kısmı doğru yazdıysan böyle çıkıyor
HsynArasinannesi Buse26 valla canım bana baya fazla geldi ondan hangi kısmın değerini yazdın doğru mu oldu bilemedim bak ben tam 35 haftalık gittim boyu 71.4yazıyor x7 yapıyorsun49.98 çıkıyor doktorda öyle olduğunu söyledi
Zynpogz HsynArasinannesi bende doktoruma sormustum bu yediyle carpma olayini hem dogru hem yanlis dedi ultrasyondakiyle dogduktan sonrasi birebir ayni olmadigini dusundgu icin pek boyunu soylemio bana doktorum benim kizim 23+5 te 31 cm idi . Sizin dediginiz gibi 7 ile carptigimda