Seymaaam Merhaba kızlar ikili test kan sonucu Papp-a : 4.2 Serbest beta HCG: 187 çıkmış Beta çok mu yüksek kızlar lütfen bilenler bi yorum yapsın.
Gamzekacanlar Canım internetten de bakındım ama anlayamadım bende o zmaanlar yaptırmıştım doltorum arayıp sorun olmadıgını söylemişti sonuca bakmamıştım yani bi doktorunu arayıp sorabilirsin burada belki herkes dogru cevabı söylemeye bilir
Seymaaam Gamzekacanlar doktoruma sordum ama grafik çıksın bakarız dedi ama bende bakındım beta HCG böyle yüksek olanların yüksek risk gördüm hep bu beni korkuttu canm sağol cvbn için