Kupik 17+1 olduk. 2 gündür karnımda ağrılar oluyor içerde hareketlenme var ama çözemiyorum bebek mi bağırsaklar mı. Bazen karnım çok sert oluyor bazen yumuşak. Var mı bu haftada karın kasık ağrısı çekenler. Dayanmadım yarın için randevu aldım doktora gidicem. Bambu arada bir de göğüslerimden sıvı geliyor 🤷🏻♀️