hulya4627 Kızlar biz bugün 7 haftalık olduk kalp atışını duyamadık daha sizler ne zaman duydunuz ve belirtileriniz başladımı ben hiçbişi hissetmiyorum 😶
Ysmn9435 hulya4627 ben dün duydum canım 6+2 de ama 8.haftaya kadar zamanı var dün öyle demişti doktorum duyamazsak diye
Elif__ hulya4627 7+4 haftalığım herhangi bir problemim yok çok şükür mide bulantısı baş dönmesi vb . Gibi 6+0 da kalp atışlarını duyduk ilk kez sizlere de nasip olsun inşş
hilobero hulya4627 6+3 haftalıkken kalp atışını dinledik, karın ultrasonundan baktı baktı ses gelmedi. Daha sonra vajinal ultrasondan baktı duyduk çok şükür. Cuma günü gidicem bu sefer karından dinlicez 🙏 Rabbim herkese sağlıklı bebişler sağlıklı doğumlar nasip etsin😍
Simya hulya4627 bende 6+5 de duydum canım 140 atıyor dedi doktorum 🥰 şu an bende 7 haftalıgım kalp atışını duyana kdr kusmalar duşında hamile oldugunu anlamıuor insan sanki yok gibi hissediyor garip bsey
hulya4627 Ysmn9435 yarın gidicez bakalım inş duyabiliriz benim düşük tehlikem vardı o yüzden biraz korku var sağ salim kucağımızada alırız inş
dilekkrtp Bizde 7+1 günlüğüz dün gittik kalp atışını duyduk belirtiler kişiden kişiye değişiyor canım benim mesela berbat geçiyor mide yanması, mide bulantısı, baş dönmesi mutfağa giremez oldum 🤦🏼♀️
hulya4627 dilekkrtp bizde yarın 7+1 olamaz yarın gidicez inş duyarız hiç belirtim yok valla şimdilik çok iyi geçiyor senin regl tarihin ne cnm
Ahmtmmm hulya4627 bende aynı şekilde canım bizim de düşük tehlikemiz var allahım sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin
World 6+3 üm bugün maalesef kalp atışını duyamadık ama doktorum kalp atımı başlamış cihaz bunu algılamıyor 2 hafta sonra duyarız gel dedi. İnşallah duyabiliriz
hulya4627 World bizde yarın kalp atışı için gidicez inş duyarız cnm sizde duyarsınız inş en kısa zamanda
dududerya Bizde bugün 5+1 olduk ☺️ Cumartesi günü duyacağız inşallah kalp atışını. Yalnız bende de belirti yok çok şükür ama neden yok bu beni endişelendiriyor açıkçası
hulya4627 dududerya bizde yarın duyarız inşallah belirtiler her insanda farklı oluyor rahat geçmesi bizim için daha iyi
hulya4627 Simya aynen cnm bende dün duydum çok güzel bir duyguymuş hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
Dilarasavull44 hulya4627 Ben 6 haftada duydum şuan 7hafta 3 günlük olduk yarın yine gidicem doktora keseyi gördünüz mu siz
hulya4627 Dilarasavull44 evet cnm keseyi 4+4 de gördüm ben 6 haftalıktı kanamam oldu düşük tehlikem vardı dün de kalp atışını dinledik kesemizde bebeğimizde sağlıklı çok şükür siz görmediniz midaha