ozgens bende aynı sorunu yaşıyorum. 25+2 olduk. Bana yapışıp yapismadigi sezeryanda belli olur demişlerdi. Kanamaya çok müsait oldugumu, kanama anında soka girebilecegimi bunun neticesinde hayatı tehlikem olusabilecegini söyledi hastanede yatarken doktor. Dilerim atlatiriz bu durumu, evlatlarimizi sağ salim alırız kucagimiza. Sizin agrilariniz oluyor mu? Şimdi k anamam yok ama ara ara lekelenmelerim oluyor. Hiç birini yabana atma ve acile basvur diye de tembihlediler hastaneden çıkarken.