Afra34 kuzum banada 28 ken dediler çok üzüldüm sende 35 olacagım için umut vermek istemem düzelmiyor ama normal doğuma zorlama çünkü çok riskli canm bana doktorum marjinal dedi yani kısmi kapama tam kapama değil istersen normale Zorlarız ama kan kaybından hem anne hem bebek tehlikede dedi bende bebeğimi tehlikeye atmamak için sezaryanı kabul ettim doğum sancısı baslamadan bebeği alacaklar çünkü doğum baslarsa kanamam baslayacak her hafta nst bağlıyor kuzum