suleadibelli_77 Gebelik okulu 6 Aralık başlıyor ben kayıt oldum Atakent hastanesinin ücretsiz Özdilek avm de olacak haftada bir gün cumaları kayıt olmak isteyenler postun altına yazarsa bilgilendireyim arkadaşlar.
suleadibelli_77 Kapade öyle birşey söylenmedi bana sadece kaç haftalık gebesin diye sordular kontenjan dolmuş olabilir ama :(
suleadibelli_77 Mommy34 pardon msjınızı yeni gördüm eğitim dün başladı haftada bir gün sadece hastaneyi arayıp kaydın devam edip etmediğini sorun lütfen.