Yarenimin arkadaşım daha yeni kordonla doğurdu. İki defa dolanmış boynuna. Doktorun uğraşmak istemezse sezeryan diyebilir normal istiyorsan dile getir. Aslında bebeğin ters olması, kordon dolanması, kilolu bebek, çatının dar olması, bebeğin kanala yerlesmemesi gibi sorunlar sezeryan bahanesi değilmiş. Ülkemizde ne yazıkki sezeryana fazla eğilim olduğu için doktorlar bu yönde kendilerini pek gelistirememisler. O yüzden sana destek olacak iyi bir doktor tercih etmen gerek.