Hastane çıkıs setlerini (10'lu ve 5'li) posetledim. Çünkü ben yataktayken eşim eksik verebilir eldivenini atletini unutabilir o heyecanla. Her seti ayrı posete koydum yani. İçine bez de koydum. Yedek tulum atlet yelek vs koydum onları normal sekilde koydum. Agız bezlerini bir goze koydum. En alta alt açma örtüsü, battaniye koydum kıyafetlrri üste koydum hemen cıkarılıp verilmesi için. Eşinizin görecegi yere koyun herseyi. Be gosterin hastaneye gitmeden neyi nereye koydgunuzu.