Arkadaslar merhaba. 1 senedir çocuk istiyorum ve hiç doğum kontrol hapı kullanmadım. Doktor son 3 ay boyunca bu hapı kullanmamı soyledi.ama acayip kasık agrısı yapıo, ve adetime 4 gün var. Adet olacakmıs gibi agrıları sizdende yaşayanlar varmı. Ben le paylaşırsanız çok sevinirim. 🥰