Erva-1 Allah kolaylık versin canım. Ben de yarın tam 37de olacağım. 35ten sonrası hakikaten zorluyormuş. Kasıklarımda haftanın başından beri bir sıcaklık bir hareketlilik regl olacakmışım gibi. Geceler de defalarca tuvalete kalkıp ardından uyuyamıyorum. Cuma günü izne ayrılacağım, gün sayıyorum. Çalışmak yoruyor iyice