Merhaba kizlar bende 20+2 hamileyim adet vaktime yakin kahve rengi lekelenme oluyor
bir defasında 16+4 olmusdu Hematoma deyil Bebegim qayet iyi Kimse bu durumla karşılaşmışmi?? Hamileyken adet oncesi Leke Olmuşmu ? Lutfen Bana yardim edin cok tedirginim sancimda yok qayet normalim İki defasinda bebegimi kayb etmişim Korkuyorum