Kızlar bu Cuma 40 haftam doluyo doktorum en fazla 41 e kadar beklerim dedi iri bi bebekmiş de 3800 olacak muhtemelen bu Cumaya kadar doktorum normal dogum yanlısı ama sezaryan için tahlillerini yaptır hazırda dursun dedi EKG bekliyorum şuan gelmeyince gelmiyo bu bebişler hayırlısı olsun hakkımızda siz napıyosunuz son gün ne zaman 🤰🏻🤷♀️🤲