Merhaba arkadaşlar 36+6 hamileyim hamileliğim çok sorunlu geçti ve yatarak geçirmek zorunda kaldım şuan iyiyim şükür ama normal doğum çok istiyorum şartlar el verirse ama hareketsiz kaldım diye korkuyorum bu haftalarda pilates topu üstünde hareketler yapma, yürüyüş,hurma bunlara başladım gerçekten işe yarıyor mu ya da benim gibi hareketsiz kalıp sonrasında egzersiz yapıp kolay doğuran var mı?