Tugba078 14+5 günlük hamileyim kahvaltımı gayet iştahlı yapıyorum. Meyveyide düzenli olarak yiyorum. Ama akşam yemek yerken çok zor zorlanıyorum ekmek nerdeyse hiç tüketemiyorum. Çok korkuyorum bebeğimi besleyemem diye. İştahsızlığım geçmedi hala😞😞
Meltem123 Tugba078 önemli olan vitamini yüksek şeyler yemen meyveni sebzeni yiyorsan yeterlidir ekmegin vitamini olmaz zaten buarada çiğ badem ve cevizi sabahları ye
Summertime Tugba078 iştahsızlığın zamanla geçer kendine stres yapma bu konuda daha bebeğin çok küçük 😊
Tugba078 Summertime 3 aydan sonra azalır diye ümit ettim ama devam edince endişelendim😞 gelişimini olumsuz etkiler diye
Elif1147 Tugba078 aynı durumdayım canım akşam yrmeği gelince bir mutsuz oluyorm yemek yicem die😭akşam bulantılarm var ve 12+6 yım ama mide bulantım geçmedi kahvaltı yapıyorm meyvemi iştahla yiyorm ama akşam yemekleri kavus
Tugba078 Elif1147 aynı beni tarif ediyorsun😌 nasıl geçicek bilmiyorum. Bu duruma katlanmak dert değil herşeyine razıyım bebeğim için sadece onu etkilemesin yeter
Ramos Bende meyve sebze yemiyorum yaa et hamur işi falan çok yiyorum süt yoğurt tuketiyorum arada çerez yiyorum 16+5 haftaligim😐
Tugba078 Ramos sevdiğim şeylerden tiksindim ben nedense. Ama meyve ve kuruyemiş hergün düzenli olarak yiyorum