Selam kızlar. 37+6 dayiz. Az önce doktordan geldim. 1cm açılma varmış bebek kanalda dedi. Suyunda azalma varmış. Perşembe tekrar çağırdı. Açılmaya bakacak duruma göre suniyle destekleriz dedi. Yürüyüş yap dedi bol bol. Başka açılmayı arttırmak için neler yapmak lazım. Hurma yiyorum sıcak duş alıyorum. Yürüyüş yapıyorum.