imrangulll Hamileliğinizi kacıncı haftada öğrendiniz? Perşembe günü kan verdim negatif çıktı adetime 9 gün vardı. Bugün kan verdim adetime 4 gün var inşallah çıkar 🤲🏾 Adetime göre şuan 4+1 bu zamanda öğrenen var mı acelemi davranıyorum?
Nuryldrm imrangulll 3 haftalıkken bile öğrenen var bende 4.haftalarda öğrenmiştim idrar testi yaptığımda silik çizgi çıkmıştı
Sukufe imrangulll ben 3 haftalıkken öğrendim adetimden 4 gun geçmişti ama geç döllenmeydi ondan 3 haftalik
duygusm imrangulll Ben bir süre test yapmaya direndiğim için 6. haftada ancak öğrenmiştim 😊 ama anında çıkmıştı testte, şüpheye hiç yer bırakmamıştı 😄
bebegimmm16 Ben adet olacağım gün test yapıp öğrenmiştim erken gebelik testiyle hafif silikti canım, tabi en doğrusu en az on gün beklemek ama sabredemiyoruz :) Allahım hepimizin gönlüne göre versin
imrangulll bebegimmm16 Kesinlikle öyle daha adet günüm gelmeden 2 kere kan testi verdim ☺️ Hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah 🥰