Yenianne26 Kızlar merhabalar kusura bakmayın soru için 28+1 günlük hamileyim ama nerdeyse 2 3 haftadır kabızlık yaşıyorum napabilirim tecrübeli olanınız var mıdır
Ozlem35 Yenianne26 Kayısı kurusu ye üzerine de su iç....Bunu Gece 3-4 gibi uyanınca da yapabilirsin iyi geliyor bağırsakların çalışır👍
Sweetblonde88 Yenianne26 hamilelik dönemi ilerledikçe dahada artıyor yediklerinize tabiki dikkat edin karbonhidratlı gıdaları minumum tüketin. Ama doktorunuzdan mutlaka takviye isteyin ve düzenli kullanın.
Yenianne26 Hepimize teşekkür ederim 🤗 yarın kontrolüm var doktoruma da söylicem belki bir takviye verir gerçekten çok kötü bir durum
Sultancaksen07 Yenianne26 iki üç bardak üst üst ayran iç ben içtiğim zaman çok işe yarıyor sindirimi düzenliyor ishale de kabıza bende iyi geliyor