Arkadaslar ben inofolice hamile kalmadan epey once basladim. Hamile kaldigimda 5 aydan beri kullaniyordum. 3 ayda gebelikle kullandim daha yeni biraktim. İnofolic ismindende anlaşıldığı gibi folicasit. Ama kapsamli bi folicasit. İcinde baska urunlerde var. Eczaneden alirken eczaci kadin tüp bebek tedavisi görüyorum. Bende bundan ictim demişti. Folic asitlerin en iyisi olabilir. Bende adet gecikmesi yapmamisti.