İnanamıyorum buraya doğum hikayemi yazdığıma. Hayallerime sığmıyordu bu benim 🙈 40+4 olmuştuk akşam 10 da düzensiz sancılarım başladı. 12 ye kadar devam etti en son eşimi uyandırıp gittik hastaneye çatı muayenesi etti 2 cm açılma olduğunu söyledi. Ama o nasıl bir acıydı öyle 🤦♀️ eve git sabah 9 da gel dedi. Sabaha kadar evde çektim sancılarımı. Squat yaptım dualar ettim bağıra çağıra sabahı sabah ettim geldim. Açılmam 4 cm olmuş ve bebem aşağı inmemiş o yüzden her muayene de bağıra bağıra ağlıyorum 🤦♀️ doktor suni verdi 9 bucuk da Allahım o nasıl bir acıdır. Cennet annelerin ayakların altındaymış ya yemin ederim o doğum sancılarını çekerken anladım. 2 ye kadar çektim. 2 dakika da bire düştü. Ama açılma hala 4 cm ve bebe hala aşağı inmemişti. Artık ne bacaklarımda Derman kaldı ne sesim çıkıyor ne gözümü açabiliyorum. Kamyon geçmiş gibi üzerimden. Sadece sancı girdikçe çığlık atıyorum. Dayanamadım artık takatim kalmadı epidural yapın dedim. Çocuk epidural için uygun değilmiş o yüzden yapamayız dediler. Sezeryan yapın o zaman dedim. Mantıklı düşün güzel karar ver dedi. Eşimi aradım sancı odasından. Yapamadım, yapamıyorum sezeryan yapalım mı dedim ağlaya ağlaya. Oda Bi o kadar ağlayıp sen nasıl istersen öyle olsun dedi. Çıkardılar beni odadan eşim geldi. Sancılarım ayrı eşimi görünce başladık ağlamaya. Etrafta herkes bize bakıp ağlıyor. 🤦♀️ Neyse aldılar sezeryana spinal bile istemedim genel yapın artık sancım geçsin istiyorum dedim. Sonra bi uyandım mucizem yanımda. İki gözümün çiçeği hamdolsun sapa sağlam aldık kucağımıza. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Kimsenin kucağını boş bırakmasın. 3760 gram utkumuz 02.12.2019 ❤️