Kizlar isyerime 32.haftada calisabilir raporumu verdim 8 Kasimda... 13 Aralikta da yasal olarak calisma surem doluyor. Ancak ultra zeki insan kaynaklari personeli o calisabilir raporunu normal grip olunca aldigimiz rapor gibi sisteme girerek sefime yollamis. Yani baya 8 kasimdan 13 aralika kadar rapor almis gibi gozukmusum isyerine hic gelmemis gibi yani😒
Konustum siz verilen evragi incelemiyomusunuz falan diye cozeriz dediler ama bunun bir suresi vs yoktu dimi? Dogum sonrasi izinlerim yanacak diye inanilmaz gerildim😢