Cemrealya_ Kızlar folik asiti gebe kalmadan önce mi içmeye başladınız? Biz bu ay hamilelik planlıyoruz 2-3 hafta once basladim folik asit kullanmaya, benim gibi gebelikten önce başlayanlar var mi
Minik_mucizemm Cemrealya_ Bende gebelikten önce başlamıştım folik asit ile coraspirin ( kan pıhtım olduğu için) o ay hamile kaldım 14 haftalık hamileyim. Rabbim sizede nasip etsin
Cemrealya_ CanselMayis Minik_mucizemm Greyy90 Sedos2020 Gizemabc bana da doktorum verdi kan testine bakarak, folidoce kullanıyorum fakat iştahım çok arttı bunun sebebi folik asit olabilir mi akşamları içiyorum bu arada
CanselMayis Cemrealya_ ben hamile kalmak istediğimde doktor bana yazmıştı kullan ve gel demişti ben pek fazla kullanamadım o sırada konyaya gitmişti başka doktora onlar numuneler aldılar rahim filmi cekilecekti ve ben filmin çekilmesine 3 gün kala hamile oldugumu ögrenmiştim bu sürek yaklaşık 1 aylık bir süreç de oldu
Greyy90 Cemrealya_ benim kullandığım ilaç sabah kahvaltıdan sonra alıyordum ilk içtiğim zamanlarda sanki kilo yapmış hissi vardı vücut irileşmiş gibi hatta diyordum hamileliğe hazırlıyor diyorlardı bu ilaç demek boşa değilmiş 😅 tabi herkeste aynı tesir olmuyo
Okyanusta_bi_anne Cemrealya_ bende 2 ay önce başladım 😍 şu an 11+4 hamileyim 🤰 sende başlamadıysan hemen kullan 😍
Tgbayldz Bende hamile kalmaya karar verdiğimde doktora gitmiştim doktor folik asit verdi 2 ay sonrada hamile kaldım. Hamile kalmayı destekliyormuş hamilelik öncesinde başlamak çok daha faydalı
Degisken Ben bir sene boyunca 6..7 ay kullandım . Kalamadım . Son 4..5 aydır da kullanmıyordum . Şimdi 7 haftalığım..
Dua38 Cemrealya_ Gebelik planlıyosunuz öncelikle bi kadn doğum uzm.gidin gebelik istedğnzi söyleyin gerekli olan kan tahlilleri ve ultrason ile muayene yapacak sonra folik asit verir düşük vitamnleri felan tamamlar 3 ay kullanlır folik asit gebelik gerceklesnce de 3 ay kullanlir bu sekilde yaparsanz Allah in izniyle saglikli bi gebelik oluşur 🙂