Musel Kızlar sabah yumurta kırıyorum her zaman iki tane ama zorla yiyorum artık yemek yiyesim gelmiyo bidaha ki yemeğimi akşama doğru yiyorum ve bebeğimin gelişimi yavaşlarmı diye korkuyorum elimde olan birşeyde değil 😢
Eun123 Musel bazen bende öyle yapıyorum bebeğimin kilosu gayet iyi. Benim bulantılarım geçmedi tabi hala ondan öyle besleniyorum malesef
Sibel2344 Musel gün içinde uyudugum ve isleri falan derken bende iki öğün yiyorum ama yedigim öğünleri de saglam ve güzel bi sekilde yapiyorum üzülmeyin yani. Üzülerek strese sokarsiniz bebeginizi🙏 içiniz rahat etmiyorsa öğün arasi bir bardak sut bir meyve yiyin
gzmuygn Musel yediğin öğünler bol proteinli olsun vitaminli olsun ceviz fındık falanda atıştır bebeğin aç kalmaz zaten her türlü kanından o vitaminleri çeker alır Allaha çok şükür besleniyorlar her türlü 😊.Sen halsizlik çekersin güçsüz kalırsın sadece.
Musel Sibel2344 süt içiyorum yada yoğurt yiyorum meyveyi zaten çok severm öğlen akşam hatta bazen sabah bile yiyorum
Musel gzmuygn evet gerçekten öyle bi durumdayım ya evin işlerine bile kolumu kaldırmak istemiyorum 15 haftalığım ilk defa böyle şeyler yaşadım
Babykz_ Musel Canım bende 2 öğün yiyorum sabah aksam.Öğlen gibide meyve kuru yemiş filan yiyorum.Haftanin 4 günü yumurta yesen yeterli mideni bulandırıyosa hep aynı şekilde yemek sucuklu sade omlet haşlama vs.1 tane yesen yeterli olur insaallah 2 fazla gelebilir.
Musel Babykz_ ben kuru yemiş sevemiyorum ilk başlarda 1-2 ay ceviz felan yedm ama şimdi yemek istemiyorum süt içiyorum yoğurt yiyorum ara öğün olarak midemi tok tutsun diye
gzmuygn Musel bende 15 i bitirdim 16 yım tam tersi gece uyku tutmuyor habire yiyesim geliyor zor tutuyorum kendimi.Aldığım vitaminler deli gibi açlık yaratıyır.Decavit falan vitamin kullanıyor musun?
gzmuygn Musel Decaviti her doktor yazar normalde ama bir doktoruna sorarsın☺️ onu içen genelde kussa dahi yemeğe saldırıyor ☺️
gzmuygn Mervezumra Sonra gelsin kilolar su içmekten kusacam yediklerim suyla çıksın kilo almim diye 😃 doktor her seferinde kilon çok iyi hamur işi yeme diyor bende hiç öyle şeylerle işim yok diyorum ama yalan töbeler olsun😕Napim su içiyorum bolca dengelesin diye.
Mervezumra gzmuygn valla bende hamur isine dayanamam alton gunleri misafirlikler yiyorum valla kendimde yaparim cokta severim Allah yardim etsin😁😁
Berfff2 Musel canım merhaba ben de senin gibi hiç bir şey yiyemiyorum doktorum bana bebek parazit gibi senden her şeyi alır merak etme sadece kendin için ye güçsüz kalmamak için demişti ben de çok vicdan yapıyordum
Musel Berfff2 inşallah öyledir ya gerçekten görüyorum hamile insanları çevremde instagrama yediklerini felan atıyolar diyorum bende mi sorun var ne kadar sağlıklı besleniyolar diyorum ama midem almıyo malesef
gzmuygn Mervezumra doktora çaktırmadıktan sonra az az şekilde yersek sıkıntı olmaz bence😃Napalım can bu çekiyor