Su cati muayenesinden oldum olasi burdaki yorumlardan korkutucu laflardan odum kopuyidu sabah 8 de muayeneye geldim sancilarim cok yuksek cikti durdurabilmek icin yatis yapildi alttan muayene yapmasi lazimdi dogumhanefeki hemsire korkma canim canini yakmayacam bitanem diye diye kadin muayene etti oyle rahattiki tamam az bi acidi ama oyle abartildigi gibi degildi herkesin aci esigi farkli evet ama benim canim asiri tatlidir kucucuk kesige gunlerce aglarim iliskide bile daha fazla canim yaniyodu inanin korkan arkadaslar bol nefes alin kafasinizda buyutmeyin benim gibi 🤗