Merhabaa anneler.
Ben henuz cok yeni hamileyim, 4+4 doktordanda daha yeni aldik sonuclari. Cok fena gribe yakalandim, banada esimden gecti ve 3 gündür ishalim. Bi zarari olur mu acaba gebelik icin cok merak ediyorum. Griple hic bir ilac kullanmadan nasil bas edebilirim. Doktora pazartesi gidecegim ultrasyon icin. Suanda kafamda sorular var