Serap34 Günaydın arkadaşlar ☺ dah önce bir düşüğüm oldu şu an tekrar idrar testi yaptım pozitif cıktı. Aklıma takılan şu var. İlkinde yaşadığım belirtilerin hiç biri bunda yok. Yine de ihtimal var mıdır sizce🤔 kan testini bu sabah verdim sağlık ocağına 🙏
Ecrinbzkrt Serap34 cnm bende bıs gebelık gecırdım kurtaj olmustum ve bu hamılelıgımde bos gebelıktekı gıbı hıc bır belırtı yasamadım adetım gecınce hamıle oldugumu öğrendım sankı kurtajfan sonra vucudum tamamen degısmıstı yanı olabılır
Ahmtmmm Serap34 düşün ayağı içerde derler eskiler kalkabilirsin benim bi tanıdığım abla kaldı hemen dikkat etmedi ama düştü lütfen sen dikkat et bide herkeste belirti olacak diye birşey yok
pyymamm Serap34 o zaman yine ihtimaliniz olabilir korunmadıysanız tabi . Her hamilelik belirtiyle olmuyo cunku benim adet geciktide öğrendim hiç belirtim olmadan
Ecrinbzkrt Serap34 saol cnm cok sukur allaha saglıklı oldugunu soledı doktorum 1aydır gormuyorum haftaya randevumuz var rabbım snada nasıp etsın inş guzel haberler duyalım senden de☺️