Busr_Akbay 12 haftalık hamileyim. Bir haftadır bu ilacı kullanıyorum. İlacı kullanmaya başladığımdan beri aşırı akıntı ve sıvı geliyor. Sizce normal mi ?
asyaa15 Busr_Akbay olur canm alttanmı alıyosun. Alınca kalkma bi süre yat ki çıkmasın. Bsey olmaz endişelenme
aydemirtas Busr_Akbay canım bende 6 haftalık gebeyim ve bende kullanıyorum gece yatmadan önce alırsan daha rahat edersin o zaman fazla akıntı olmuyor
zeynep9243 Busr_Akbay Bendede aynı şey oldu koyu beyaz bi akıntı geliyor ilaçtan sonra korkma kuzum :)
Bebibebi Havvaa25 bn 10 gün fitil şeklinde kullandım artık kullanmakta zorlanıyordum bıraktım bıraktıktan sonra akıntım durdu zorladığım için daha çok geliyormuş meğer
Minikkalp4167 Busr_Akbay 26.haftam bitecek.7.haftadan beri gunde 2 defa vajinal kullaniyorum.merak etme yasadigin normal bi durum.
Busr_Akbay Rumis benim geçen hafta cok az pembe bir akıntım oldu doktor her ihtimale karşı kullan dedi. Kanama görmedi ultrasyonda ama yinr de verdi es biraz önde oluşmuş dedi