Aykal kimyasal gebelikten değildir . Kimyasal gebelikte bebek oluşmuyor sadece değerlerinde var cıkıyor. Normal gebe kalıp düştüyse içeride et kaldıysa ki buda tehlikeli bişey diye biliyorum kürtajla alırlardı sizin siğil tarzı et parcasıdır belki bilmiyorum engel olduğuna göre operasyon gecirmeniz gerekiyodur belki