busraa_01 Hanımlar 27+5 haftalık hamileyim göğüs ucum 2 gündür sızlıyor acaba erken değil mi bu durum.Gögüs ucu kremi almıştım doğuma 1 ay kala kullanmayı düşünüyorum acaba şimdiden mi kullansam neden böyle oldu bilgisi tecrübesi olan var mı
Bsrkoc busraa_01 canım aynı acılar sızlamalar ben de 12. Haftadan beri var doktorum bebe yağı sürmemi söylemişti lansinoh krem almıştım onu 36 da başla demişti ben de yarın 36 hafta oluyorum cuma günü kontrolde sorucam sürebilirim sanırım artık sana da bebe yağını öneririm göğüs ucunu uyarmadan sürersen hiç bi sıkıntı olmuyor krem için doktoruna danış bence 👍🏻
busraa_01 Asrinayaz evet canim bende almıştım o zaman kullanırım diye düşündüm Bide göğüs ucu koruyucu kapakları oluyormuş onu kullanan var mı acaba
busraa_01 Bsrkoc tamam canım o zaman ben dokturuma bir danışıım.Peki bebe yağını nasıl sürecem ki göğüs ucunu uyarmadan yani zararlı galiba dimi
Bsrkoc busraa_01 yok yok zararı yok uyarma derken sıkmadan ovalamadan sadece yüzeysel olarak sür sıkarsan sıvı gelme süt gelme ihtimalleri var o da doğumu tetikliyor o yüzden yani dikkatli kullan zaten bebe yağı adı üzerinde yağ avucuna sür sonra göğüs ucuna sür hiç bi sıkıntı olmuyor