Havvanurerolll Fatma0642 Medovada Aysel Kamer’e gidiyorum. Memnunum samimi bir kadın ve tanıdığım bir çok kişide Doğum yaptı memnun kaldı 38+3 haftalığım bakalım doğum ne zaman nasıl olucak😊
SenaFuat Medova Mustafa Ulusoydu benim doktorum maddi sebeplerden dolayı bırakmak zorunda kaldım ama çok memnundum. Şuan Selçuklu tıp Mustafa gazi uçara gidiyorum
Havvanurerolll SenaFuat Mustafa bey genelde riskli gebeliklerle daha çok ilgileniyor evet güler yüzlü bir doktor ama gidenler genelde öyle Ali Acar’a gidenler gibi yani risk taşıyan grup
SenaFuat Havvanurerolll evet öyleymiş şükür riskli gebeliğim olmadı ama çevrem de araştırdım onun ismi verildi giden bir kaç tanıdığım da olunca ona gitmek istedim
Minikonunannesi1 Ben konya egitim arastirmada Osman ince ye gidiyorum cok memnunum. İlgili ve donanimli bir doktor. Ozel hastaneye dogumdan bir kac once baslayacam. Ondada Aysel hanimi dusunuyorum
mihr_mah Bende Konya Medicana hastanesi Rengin Karataylı ya gidiyorum çok memnunum iyi bir doktor sıcakkanlı ve hastane olarakta temiz ve güzel 👍🏻