Herkese merhaba 😊 bugün tam 20 haftalık olduk, hamile kaldığım günden bu güne hiç etkilenmedim. Hiç mide bulantım yada kusmam olmadı. Ama 19. Haftayla birlikte özellikle akşam saatlerinde çok fazla ağrım oluyor. Sanki gaz sancısı gibi içimde bi ağrı dolaşır gibi. İstifra edince rahatlıyorum ama bu durum da kötü birşey kimse istemez 😭 Benim gibi sonrada mide bulantısı felan yaşayan var mı? Umarım çok uzun sürmez 🙏🏻